מי זוכר את הפרסומת המיתולוגית של הערוץ הראשון על הטוטו שמקדם את הספורט בישראל?
"השקענו בתאורה, השקענו באביזרים טקטיים, מסלול רקורטן משובח, כל הכבוד! אתם רוצים קצת אור? בבקשה. חיים, תדליק את האורות בבקשה! שמנו פה 10 טון פנסים, מושבים - לנוחיות הקהל!"
להלן תוצאות לכל סיבוב:
מסלול מעגלי ייעודי - חסרונות
"השקענו בתאורה, השקענו באביזרים טקטיים, מסלול רקורטן משובח, כל הכבוד! אתם רוצים קצת אור? בבקשה. חיים, תדליק את האורות בבקשה! שמנו פה 10 טון פנסים, מושבים - לנוחיות הקהל!"
אז ביום שיש היה לי דז'ה וו כשרצתי על המסלול המתוחזק והנוח שבפארק הרצליה,
כפי שניתן לראות תמונת הלוין נלקחה לפני שבנו את הפארק...
עשיתי 15 סיבובים וקצת כדי ל-15 ק"מ.
הגדרתי מראש את הריצה כריצת נפח כדי לא לקרוע את עצמי ולהשאיר כח למה שיקרה בחלק שאחרי עשרה קילומטרים
להלן תוצאות לכל סיבוב:
היות ועד כה הרביתי לרוץ במסלולים שלא חוזרים על עצמם זה המקום להדגיש יתרונות וחסרונות.
מסלול מעגלי ייעודי - יתרונות
- מישורי
- בד"כ איכותי יותר (רקורטן משובח)
- מסב הנאה בכל פעם שאתה עוקף רץ איטי יותר
- מסב הרבה הנאה בכל פעם שאתה עוקף רץ איטי, יותר מפעם אחת.
- מסב הרבה מאד הנאה ברגע שאתה עוקף בחזרה מישהו שכבר עקף אותך
- כולל אנשים שהגיעו לפעילות ספורטיבית ולא ריחוף רומנטי (לא שזה רע זה פשוט מכניס אותך לסטרס בעקיפה)
מסלול מעגלי ייעודי - חסרונות
- משעמם אחרי 3 סיבובים
- כמה פעמים אפשר לעקוף את שלושת הבחורות שתופסות את כל רוחב המסלול ולהסתכן בנקע?
- אין יותר מדי הפתעות - מזכיר חדר כושר
- מסב אכזבה ברגע שעוקפים אותך
- מסב אכזבה גדולה ברגע שעוקפים אותך יותר מפעם אחת
אם נוריד את נקודות השמחה לאיד/קנאה הלא רציניות נשאר בלי יותר מדי יתרונות - כנראה שאחזור לנמל.

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה